Mijn bestelling is beschadigd bij aflevering aangekomen, wat kan ik doen?

Controleer direct na levering je bestelde artikelen . Als je pakket en de inhoud zijn beschadigd  maak een foto, Meldt binnen 48 uur je klacht. Door een email te sturen met daarin vermeld, ordernr, persoonsgegevens, aankoopdatum en artikel omschrijving en een duidelijke omschrijving van de klacht of beschadiging. Binnen 2 werkdagen sturen wij een email […]

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, kijk eerst op de track&trace waar je pakket zou moeten zijn, neem contact op met PostNL  en als PostNL  je niet verder kan helpen neem dan contact op met ons zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.

Kan ik van Ondersteboven een track & trace code ontvangen?

Jazeker, je krijgt van ons altijd automatisch een track & trace code toegestuurd via de e-mail. Mocht je deze niet hebben ontvangen, check dan altijd eerst je Spambox. Indien deze daar ook niet te vinden is, kun je ons altijd even een e-mailtje sturen zodat wij je alsnog op de hoogte kunnen brengen van je […]

Om www.onderstebovenpuck.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijke te maken gebruikt Ondersteboven Puck cookies (en daarmee vergelijkbare technieken)

Als je op “Accepteer” klikt, dan geef je Ondersteboven Puck toestemming om cookies voor social media en gepersonaliseerde pagina’s te weergeven. 

Lees hier meer over in onze “privacy disclaimer