Ja dat kan zeker! Een bestelling plaatsen kan zeker zonder account. Een account is vooral handig als je de volgende keer weer een bestelling wilt plaatsen, dat je dan niet opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder account aan te maken?
Ja dat kan zeker! Een bestelling plaatsen kan zeker zonder account. Een account is vooral handig als je de volgende keer weer een bestelling wilt plaatsen, dat je dan niet opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
Ik woon in het buitenland en wil graag een bestelling doen bij Ondersteboven, is dat mogelijk?
Je kunt een mail sturen aan [email protected] zodat we samen kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Hoe plaats ik een bestelling?
In de onderstaande stappen wij leggen wij je stap voor stap uit hoe je makkelijk een bestelling kunt plaatsen bij Ondersteboven Puck.
Stap 1. Plaats het gekozen product in de winkelmand, vergeet natuurlijk niet de kleur of maat op te geven bij je bestelling.
Stap 2. Ga naar de winkelmand, controleer of alles wat je wilt bestellen in je winkelwagen aanwezig is.
Stap 3. Vul je gegevens in of als je al een account bij ons hebt dat je even inlogt. Controleer altijd even of je gegevens nog correct zijn.
Stap 4. Vink aan of je bestelling wilt laten bezorgen of dat je het liever wilt ophalen in onze winkel (Dat vinden wij altijd gezellig).
Stap 5. Kies je gewenste betaalmethode en geef eventuele kortingscode’s op alvorens de betaling door te voeren. Bij het betalen via iDeal vergeet niet om op “betaling afronden” te klikken.
Stap 6. Je ontvangt van ons een bestelbevestiging per e-mail, mocht je deze onverhoopt niet hebben ontvangen neem dan even telefonisch contact met ons op door te bellen naar 020-3319023 of een e-mail te sturen naar [email protected].
Mijn bestelling is beschadigd bij aflevering aangekomen, wat kan ik doen?
Controleer direct na levering je bestelde artikelen . Als je pakket en de inhoud zijn beschadigd maak een foto, Meldt binnen 48 uur je klacht. Door een email te sturen met daarin vermeld, ordernr, persoonsgegevens, aankoopdatum en artikel omschrijving en een duidelijke omschrijving van de klacht of beschadiging.
Binnen 2 werkdagen sturen wij een email terug over de afhandeling van je klacht.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, kijk eerst op de track&trace waar je pakket zou moeten zijn, neem contact op met PostNL en als PostNL je niet verder kan helpen neem dan contact op met ons zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.
Kan ik van Ondersteboven een track & trace code ontvangen?
Je ontvangt automatisch een mail met je track&trace code.
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling aangeboden?
Wij laten onze pakketten bezorgen met de dienst van PostNL.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling word verzonden binnen 2-4 werkdagen
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling bij Ondersteboven Puck plaats?
De verzendkosten zijn 6,50 voor pakketpost en het word verstuurd door PostNL met track&trace.
Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze invoeren?
Je kunt de kortingscode die je hebt ontvangen invoeren bovenaan de afreken pagina.
Kan ik bij Ondersteboven ook achteraf betalen?
Sinds kort is het mogelijk om gebruik te maken van de achteraf betalen functie, deze wordt je mede mogelijk gemaakt door Klarna. Voor meer informatie over de dienst klarna verwijzen wij je naar www.klarna.com.
Mijn betaling is geweigerd bij het bestellen, wat kan ik doen?
Voor vragen omtrent betalingen verzoeken wij jou een e-mail te sturen naar [email protected]puck.nl.
Kan ik een factuur ontvangen van Ondersteboven?
Je kan een factuur ontvangen van Ondersteboven Puck via de mail.
Welke betaalmogelijkheden biedt Ondersteboven?
Je kan bij Ondersteboven Puck (online) betalen met IDEAL, in de winkel kan je betalen met PIN of CASH
Kan ik mijn bestelde producten ruilen voor een andere maat of kleur?
Ja dat is mogelijk, ruilen of retourneren kan natuurlijk altijd in de winkel.
Wil je het liever terugsturen?
Meld je retour aan via de e-mail door een mail te sturen naar [email protected], vermeld hier bij je NAW-gegevens, het factuurnummer en de reden van retourneren.
Verpak alle artikelen in de daarbij behorende verpakking, inclusief aangehechte prijskaartjes (deze mogen niet verwijderd zijn van de artikelen).
Stuur de retourzending terug, onder vermelding van het factuurnummer en onderstaande gegevens:
Ondersteboven Puck
t.a.v. Retouren
Hoofddorpweg 14
1058PB Amsterdam
Wanneer je besluit een artikel (-en) retour te sturen, dan zijn de verzendkosten voor het terugsturen van het artikel (-en) aan ons voor eigen rekening. De verzendkosten die je betaald hebt aan ons voor het opsturen van het artikel (-en) aan jouw zullen wij bij een volledige retournering terugbetalen via de methode waarmee je betaald hebt. Stuur je dus een deel van de producten dan krijg je alleen het aankoopbedrag van het artikel (-en) terug.
Als wij een retourzending ontvangen hebben en deze compleet en onbeschadigd is, dan storten wij binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen het bedrag inclusief de betaalde verzendkosten (bij een volledige retour) terug op de rekening waarmee er besteld is.
Bij ruilen dien je helaas weer verzendkosten te betalen. Mocht het bedrag lager uitkomen dan verreken wij dat uiteraard met het vorige betaalde bedrag.
Om www.onderstebovenpuck.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijke te maken gebruikt Ondersteboven Puck cookies (en daarmee vergelijkbare technieken)
Als je op “Accepteer” klikt, dan geef je Ondersteboven Puck toestemming om cookies voor social media en gepersonaliseerde pagina’s te weergeven.
Lees hier meer over in onze “privacy disclaimer“