Ja dat is mogelijk, ruilen of retourneren kan natuurlijk altijd in de winkel.
Wil je het liever terugsturen?
Meld je retour aan via de e-mail door een mail te sturen naar [email protected], vermeld hier bij je NAW-gegevens, het factuurnummer en de reden van retourneren.
Verpak alle artikelen in de daarbij behorende verpakking, inclusief aangehechte prijskaartjes (deze mogen niet verwijderd zijn van de artikelen).
Stuur de retourzending terug, onder vermelding van het factuurnummer en onderstaande gegevens:
Ondersteboven Puck
t.a.v. Retouren
Hoofddorpweg 14
1058PB Amsterdam
Wanneer je besluit een artikel (-en) retour te sturen, dan zijn de verzendkosten voor het terugsturen van het artikel (-en) aan ons voor eigen rekening. De verzendkosten die je betaald hebt aan ons voor het opsturen van het artikel (-en) aan jouw zullen wij bij een volledige retournering terugbetalen via de methode waarmee je betaald hebt. Stuur je dus een deel van de producten dan krijg je alleen het aankoopbedrag van het artikel (-en) terug.
Kort gezegd;
- De verzendkosten voor het opsturen aan jou krijg je teruggestort via de methode waarmee je betaald hebt. Alleen wanneer het een volledige retournering betreft.
- De verzendkosten voor het retour sturen aan ons zijn voor eigen rekening, deze betalen wij dus niet uit.
Als wij een retourzending ontvangen hebben en deze compleet en onbeschadigd is, dan storten wij binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen het bedrag inclusief de betaalde verzendkosten (bij een volledige retour) terug op de rekening waarmee er besteld is.
Bij ruilen dien je helaas weer verzendkosten te betalen. Mocht het bedrag lager uitkomen dan verreken wij dat uiteraard met het vorige betaalde bedrag.